STATUT BANKU
ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Opis systemu kontroli wewnętrznej
INFORMACJE WYNIKAJĄCE Z USTAWY PRAWO BANKOWE
Informacje z ustawy Prawo Bankowe
POLITYKA UJAWNIEŃ
TABELA OPŁAT I PROWIZJI
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
REGULAMINY
- Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych
- Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych
SKARGI I REKLAMACJE
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację. Szczegółowe informacje zawarte zostały w dokumencie:
- Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków Spółdzielczym Banku Ludowym im. Ks. P. Wawrzyniaka
- Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego
- Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego
- Formularz reklamacji dla transakcji kartowych dla klienta indywidualnego
- Formularz reklamacji dla transakcji kartowych dla klienta instytucjonalnego
- Formularz reklamacji dla ubezpieczeń
- Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji SBL- COVID-19
Logo Spółdzielczego Banku Ludowego im. Ks. P. Wawrzyniaka